Leírás

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Stuff

Anything related to game development.

Contact: darthasylum at gmail dot com

Nemlineáris cikkek

Mi ezeknek a célja?

Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.

A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.

A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hörcsög

The Asylum

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Friss topikok

Címkék

HTML

Poligon redukció és LOD

2012.09.19. 00:29 | darthasylum | Szólj hozzá!

Bizonyos esetekben hasznos ha a modellnek alacsonyabb részletességi szintjei is rendelkezésre állnak (pl. mobil eszközökön, ahol nincs is nagyon 4 bájtos index buffer). Persze ezeket elő kéne állítani, például ezzel az algoritmussal. A módszer lényege a súlyfüggvény amit használ,…

Path tracing

2012.09.17. 19:35 | darthasylum | Szólj hozzá!

Sok szívás után sikerült valami értelmesnek mondható path tracert összedobni. Egyelőre tisztán Monte Carlo módszert használ, azaz nincs benne explicit mintavételezés és egyéb trükkök. A CPU-n fut, alapból négy szálon, és 1000 mintát vesz. A képernyőt felosztja kis kockákra,…

Az engineről

2012.09.15. 22:04 | darthasylum | Szólj hozzá!

Mivel "Quantum" néven már létezik engine (és ők már a 3-as verziónál tartanak) valami újat kellett kitalálnom. Végülis "the Quadron virtual particle" lett a neve, a logó pedig egy körte (jó unixos szokásokhoz híven ugyanis ez nem egy körte, hanem egy game engine). Ha ez nem lenne…

It works!

2012.09.09. 15:36 | darthasylum | Szólj hozzá!

Azt hiszem itt az ideje, hogy egy kezelhetőbb helyre költöztessem a honlapot.

süti beállítások módosítása