Leírás

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Stuff

Anything related to game development.

Contact: darthasylum at gmail dot com

Nemlineáris cikkek

Mi ezeknek a célja?

Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.

A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.

A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hörcsög

The Asylum

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Friss topikok

Címkék

HTML

Vágás-befedés és Carmack's reverse

2012.10.17. 13:22 | darthasylum | Szólj hozzá!

Magától nem jönne rá egy átlagember, hogy hogyan is lehet a stencil bufferrel befedni egy megvágott objektumot. Kis guglizás után az alábbi algoritmust találtam: depthbe kirajzolni a vágósíkot depth írást lekapcsolni, stencilt be front faceken depth pass esetén incr back…

süti beállítások módosítása