3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.
Anything related to game development.
Contact: darthasylum at gmail dot com
Mi ezeknek a célja?
Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.
A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.
A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!
3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.
darthasylum 2017.02.08. 16:46:11
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
nexor 2016.11.02. 13:34:48
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
darthasylum 2016.11.02. 13:32:10
Ha gondolod akkor ránézek a kódódra (email: darthasylum@gmail.com)
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
nexor 2016.11.02. 13:27:58
Köszönöm előre is!
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
Gerilgfx 2014.09.02. 13:32:32
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
darthasylum 2014.09.02. 11:16:25
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
Gerilgfx 2014.09.02. 03:47:49
Bejegyzés: OpenGL compute shaderek
Gerilgfx 2013.05.02. 16:53:34
Bejegyzés: Fixed time step refactoring
darthasylum 2013.05.01. 01:26:12
És de, kell az máshoz is, pl. a skeletal animation 24 fps-hez tartalmazza a frame infókat, ezek között viszont interpolálni kell (nem is feltétlenül lineárisan, hanem akár Hermite interpolációval).
Bejegyzés: Fixed time step refactoring
Gerilgfx 2013.04.30. 00:18:50
Bejegyzés: Fixed time step refactoring
darthasylum 2013.04.27. 16:20:02
A jelenlegi fizika algebrai úton számolja ki az ütközést, tehát sosem tud átmenni a falon (így nincs szükség ilyen közbenső lépésekre). Persze ez valószínűleg nem mindig lesz megoldható.
Bejegyzés: Fixed time step refactoring
Gerilgfx 2013.04.27. 01:38:39
Bejegyzés: Fixed time step refactoring
darthasylum 2013.02.14. 22:17:40
Bejegyzés: Tutoriálokkal kapcsolatos megjegyzések
Gerilgfx 2013.01.29. 02:26:42
Bejegyzés: Real-time caustics
Gerilgfx 2013.01.29. 02:20:15
Bejegyzés: OpenCL: jobb vagy rosszabb?
darthasylum 2013.01.23. 23:32:26
Bejegyzés: Tutoriálokkal kapcsolatos megjegyzések
darthasylum 2013.01.11. 00:59:41
Bejegyzés: Tutoriálokkal kapcsolatos megjegyzések