Leírás

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Stuff

Anything related to game development.

Contact: darthasylum at gmail dot com

Nemlineáris cikkek

Mi ezeknek a célja?

Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.

A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.

A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hörcsög (Adobe Flash szükséges)

The Asylum

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Friss topikok

Címkék

HTML

Megújultak a példakódok

2019.07.22. 18:18 | darthasylum | Szólj hozzá!

Az elmúlt nyolc hónapot a cikkekhez tartozó példakódok átdolgozásával, letisztításával töltöttem. Mivel sok szempontból megváltozott a felület, úgy döntöttem, hogy megszegem a "nem változtatjuk meg a múltat" nevű szabályt, és teljesen visszaforgattam repót (a régi kód elérhető a README-ben megadott linken).

Az átdolgozás kapcsán sok új dolgot tanultam Vulkan (és minden más API) kapcsán, ezért írtam egy kísérőcikket, ami bár nem megy bele mélyen a dolgokba, de egy fontos kiegészítés a korábbiakhoz.

metalforwardplus.jpg

A képen egy Metal-lal készült forward+ renderer látható, de más példaprogramokban is lehet számítani meglepetésekre :)

Erre az évre egyébként egy komolyabb kutatási jellegű cikket terveztem; majd kiderül, hogy meddig jutok vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://darthasylum.blog.hu/api/trackback/id/tr514975388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.