Leírás

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Stuff

Anything related to game development.

Contact: darthasylum at gmail dot com

Nemlineáris cikkek

Mi ezeknek a célja?

Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.

A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.

A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hörcsög (Adobe Flash szükséges)

The Asylum

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Friss topikok

Címkék

HTML

OpenCL: jobb vagy rosszabb?

2013.01.05. 20:48 | darthasylum | 1 komment

Kísérletképpen megcsináltam a causticot OpenCL-el is, mert gondoltam hogy ez majd milyen jó lesz és talán lehetőséget ad olyan adaptív finomításra, mint amit geometry shaderrel csinált meg Wyman. Először is: a használata baromira fapados, dehát ezt az ilyen OpenXX cuccoktól már…