Leírás

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Stuff

Anything related to game development.

Contact: darthasylum at gmail dot com

Nemlineáris cikkek

Mi ezeknek a célja?

Leginkább az, hogy magyarul is elérhető legyen programozási anyag, olvasmányos formában.

A cikkek kódja GitHub-ról is elérhető. (*)-al jelölöm azt a cikket ami nemrégiben frissült.

A színek a nehézséget próbálják jelezni, de az, hogy egy cikk piros nem azt jelenti, hogy csak a profiknak szól!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hörcsög (Adobe Flash szükséges)

The Asylum

3D grafikával kapcsolatos bejegyzések és cikkek. A Quadron Virtual Particle nevű game engine fejlesztése.

Friss topikok

Címkék

HTML

Real-time caustics

2012.11.03. 12:38 | darthasylum | 1 komment

A fotonok nyomonkövetése még viszonylag egyszerű (bár elég sok béna megközelítés van; végülis a Newton-Rhapson gyökkeresési módszer bizonyult a legegyszerűbbnek), viszont mivel sok foton ugyanabba a texelbe csapódik bele, a caustic mapben zaj keletkezik (ott ahova nem csapódott be semmi). Na ennek az eltüntetése viszont kínszenvedés...egyelőre nincs is semmi épkézláb ötletem (a létező megoldások meg vagy rondák vagy lassúak, vagy nvidia-only extensiönöket használnak).

caust2.jpg

Azon filózom, hogy vajon meg lehet-e fordítani a dolgot, és explicit lerenderelni a causticot. Valószínüleg nem, mivel ez a bizonyos függvény nem invertálható...

Mozgás közben nagyon jól néz ki (videó).

Címkék: directx graphics 3D caustics

A bejegyzés trackback címe:

http://darthasylum.blog.hu/api/trackback/id/tr534886846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.